Skip to main content

Daca ai inceput recent un blog, s-ar putea sa va intrebati care sunt cele mai importante pagini pe care trebuie să le aveti. Paginile va permit sa adaugati informatii utile despre blogul dvs., fara a va afecta programul obisnuit de postare a blogului. In acest articol, vom impartasi cele mai importante pagini pe care ar trebui sa le aiba fiecare blog WordPress.

11 Pagini Importante Pe Care Ar Trebui Să Le Aibă Fiecare Blog WordPress

De ce este nevoie sa adaugam pagini pe blogul WordPress

WordPress vine cu două tipuri de continut implicite numite postari si pagini. În timp ce postările sunt folosite pentru a scrie articole pe bloguri, paginile sunt utilizate pentru a crea continut care nu face parte din programul dvs. de postare pe blog obisnuit.

Pentru a afla mai multe, consultati ghidul nostru despre diferența dintre postari si pagini in WordPress.

Paginile sunt utilizate in mod normal pentru a adauga continut static care nu se presupune că se schimba foarte des. De exemplu, o pagina despre noi.

Pastrand acest continut separat de postarile dvs. de blog, ajutati utilizatorii sa-l descopere cu usurinta. De asemenea puteti sa va gestionati usor paginile, sa le rearanjati si sa le adaugati la meniurile dvs.

Acestea fiind spuse, sa aruncam o privire la cateva idei de pagini de blog pe care le puteti folosi pe site-ul dvs. WordPress.

1. Pagina "Despre Noi"

Aceasta este o pagină obligatorie pentru aproape toate site-urile de pe internet. Puteti denumi aceasta pagina „Despre noi” sau „Despre mine”, in functie de tipul blogului pe care il detineti.

Puteti utiliza aceasta pagina pentru a le oferi informatii utilizatorilor despre persoanele din spatele site-ului, scopul, misiunea, valorile si ce ar trebui sa astepte de la blogul dvs. Pagina despre ajuta la crearea increderii in randul publicului tau. De asemenea, puteti utiliza aceasta ocazie pentru a va prezenta cel mai popular continut.

Exemplu pagina despre noi by WpWeb

2. Pagina de Contact

Cititorii blogului tau si potentiali parteneri de afaceri trebuie sa gaseasca informatiile de contact. O pagina de contact permite utilizatorilor sa va trimita rapid si usor un mesaj fara a lasa un comentariu public pe blog.

Va trebui sa adaugati un formular de contact pentru a facilita contactul cu utilizatorii. Puteti adauga, de asemenea, adresa de e-mail, harta locatiei (daca este cazul) si profilurile de social media pentru a oferi mai multe modalităti de a va conecta cu utilizatorii site-ului tau.

exemplu pagina de contact WpWeb

3. Disclaimer Page (Pagina de Exonerare)

Daca intentionati sa castigati bani online de pe blogul/site-ul dvs. WordPress, atunci trebuie să adaugati o pagina de exonerare (disclaimer page). Aici puteti informa utilizatorii despre cum castigati bani din site-ul dvs. De exemplu, daca afisati anunturi de tip banner sau promovati produse prin programe de tip afiliat, atunci puteti informa utilizatorii ca acesta este modul in care continutul dvs. este monetizat.

4. Pagina cu Politica de Confidențialitate

Pagina cu politica de confidentialitate informeaza utilizatorii despre datele pe care le colectati pe site-ul dvs., precum si despre modul in care dvs. si alti terti puteti utiliza aceste date. Chiar daca nu colectati date despre utilizatori dar folositi anumite instrumente, cum ar fi Google Analytics, ele pot sa stabileasca in continuare cookie-uri.

Daca utilizati Google AdSense, atunci vi se cere sa adaugati o pagina de politică de confidentialitate pe site-ul dvs.

Puteti gasi multe sabloane si generatoare de politici de confidentialitate online.

In mod alternativ, puteți arunca o privire și asupra paginii noastre cu politica de confidentialitate si o puteti folosi pentru a va crea propria voastra pagina.

5. Termeni si Conditii (sau termenii serviciului)

Daca aveti un magazin online sau oferiti servicii pe site, atunci aveti nevoie de o pagina de termeni de servicii (termeni si conditii).
Exista, de asemenea, sabloane online pe care le puteti utiliza, dar faceti acest lucru pe propriul dvs. risc.

Aceasta pagina va permite sa va limitati responsabilitatea in caz de utilizare gresita a informatiilor si serviciilor furnizate pe site-ul dvs. De asemenea, poate fi utilizat pentru a informa utilizatorii despre responsabilitatile lor cu privire la drepturile de autor, marca comerciala si modul in care pot utiliza site-ul, produsul sau serviciile voastre.

6. Pagina "Start Here"

Pe masura ce blogul devine mai mare, veti avea mult mai mult continut de afisat pe prima pagina. Acest lucru poate lasa utilizatorii noi un pic confuzi cu privire la modul in care pot profita la maximum din site-ul tau. Aici intervine o pagina Start Here.

Aceasta pagina este o introducere pentru utilizatorii noi site-ului. Pagina ofera utilizatorilor o idee clara despre cum pot beneficia de continutul dvs. si care sunt resursele pe care ar trebui sa le verifice mai întâi.

7. Pagina Produse / Servicii

Daca utilizati o platforma de comert electronic cum ar fi WooCommerce pentru a vinde produse, atunci modulul va crea automat o pagina de magazin pe care o puteti adauga in meniul vostru de navigare.

Pe de alta parte, daca vindeti produse sau oferiti servicii fara a utiliza un plugin (modul) de comert electronic, atunci veti avea nevoie de o pagina produse sau servicii. Puteti crea o pagina parinte si diferite pagini copil pentru produse individuale, cu mai multe detalii.

8. Pagina Personalizata 404

WordPress afiseaza automat o pagina de eroare 404 atunci cand nu poate gasi un anumit continut. In mod normal, pagina 404 este foarte simpla si nu este foarte utila.

Exemplu pagina eroare 404 WpWeb

Puteti inlocui acea pagina simpla cu o pagina de eroare 404 personalizata sa oferiti utilizatorilor dvs. mai multe oportunitati de a descoperi continut si de a continua navigarea.

9. Pagina Pentru Arhive

WordPress creeaza automat o arhiva pe baza de date, categorii si etichete. Cu toate acestea, informatiile sunt imprastiate pe diferite pagini si este posibil sa nu le permita utilizatorilor sa obtina si sa vizioneze continut important.

Aici intervine o pagina de arhiva personalizata. Este o pagina simpla pe care o puteti utiliza pentru a afisa postarile populare, arhivele compacte, categoriile de top, etichete (taguri) si multe altele.

10. Pagina Reclame

Multe bloguri se bazeaza exclusiv pe reclame pentru a-si monetiza continutul. Cel mai simplu mod de a face acest lucru este prin inscrierea la Google AdSense. Cu toate acestea, puteti vinde si spatii publicitare direct celor ce au nevoie de publicitate.

Pentru a face acest lucru, va trebui sa creati o pagina „Reclama” cu informatii despre spatiile publicitare disponibile, afisarile ale paginilor lunare si demografia de audienta. Nu uitati sa adaugati un formular de contact la sfarsit, astfel incat cei care au nevoie de publicitate sa va poata contacta rapid.

Veti avea nevoie de un plugin (modul) de gestionare a anunturilor WordPress pentru a afisa si gestiona anunțurile pe site-ul dvs. web. Va recomandam sa utilizati AdSanity, deoarece va permite sa gestionati cu usurinta anunturile, indiferent daca sunt anunturi independente sau de la provideri mari, precum Google AdSense.

11. Pagina "Scrie Pentru Noi"

Daca aveti un blog WordPress cu mai multi autori si cautati mai multi scriitori, atunci aveti nevoie de o pagina „Scrie pentru noi”. Aceasta pagina permite pur si simplu utilizatorilor sa afle ca sunteti in cautare de persoane care sa scrie articole pentru blogul dvs.

Puteti utiliza aceasta pagina pentru a spune utilizatorilor despre ce este blogul dvs. si despre ce tip de continut cautati. Cel mai important, anuntati cum vor beneficia daca vor scrie articole pe blogul dvs. Nu uitati sa adaugati un formular de contact pentru ca utilizatorii sa va trimita rapid un mesaj.

Speram ca acest articol v-a ajutat sa aflati despre paginile importante pe care ar trebui sa le aveti pe blogul / site-ul dvs. WordPress.

Leave a Reply

Ai nevoie de un site?

Indiferent de nivelul la care este afacerea ta, putem schimba total modul în care se prezintă aceasta în mediul online.